About

This game was produced, designed and programmed by me, J. Henrique, with music by Rodrigo Nepomuceno from Chamber Café Orchestra.

I'm a freelance graduated designer who lives in São Paulo, Brazil. Lately I've been doing freelance illustration and design jobs and dedicating all my time to finishing my projects,

My aim is to use these games as a kind of Business Card to join the gaming industry, either as employee in any company or as and independent developer. I have worked for 2 years in a game studio company here in Brazil, so this area is not new to me.

So, if you like me work and want to hire my services, just drop me an Email at jayhenrique@gmail.com.

Sobre

Esse jogo foi produzido, programado e desenhado por mim, J. Henrique, com músicas por Rodrigo Nepomuceno, do Chamber Café Orchestra.

Eu sou um designer freelance e graduado que mora em São Paulo, Brazil. Ultimamente estou fazendo freelances como ilustrador e designer e dedicando praticamente todo meu tempo para terminar meus projetos,

Meu intuito é usar esses jogos como um tipo de propaganda do meu trabalho e conseguir entrar para a industria de jogos, seja como contratado de alguma empresa ou como desenvolvedor independente. Ja trabalhei por 2 anos em um estúdio de jogos, portanto essa área não é nova para mim.

Então, se gostou do meu trabalho e deseja me contratar, me manda um E-mail em jayhenrique@gmail.com.